Esraprlk Hastane odasını nasıl süsleyeceksiniz fikir verir misiniz ya da kendiniz birşeyler yaptınız mı
Smyyglgn54 Esraprlk 🤷♀️ fazla birşey yaptırmıycam. Fazlası bana israf geliyor. Bir cikolata,birde hediyelik yaptırcam. Dahasını mevlit icin sakliyorum🤗🤗
Balciii Esraprlk bende o şahşahı fazla buluyorum. Çikolata kolonya kurabiye lohusa şerbeti ikram edicem 😌 Ben yavrumu hayırlısıyla kucağıma alayımda süs filan düşünmüyorum fazlasını 🐣
Sevdaninmucizesi Bende süslemeyi düşünmüyorum ztn bebeğimi kucağıma aldıktan sonra gözüm birşey görmez Bi çikolata bir de dağıtmalk hediye düşündüm asıl güzelini mevlüt de yaparım ddm ztn gurbet olacağım için çok kişi gelmeyecek çevrem çok yok memlekette olsa belki daha farklı olurdu 25 tane hediyelik birde kutulu çikolata düşündm