busu1 ahahhahahahs hiç kolay olmadı, her gün bir endişe her gün bi telaş. Belirtim gitti diye ağlayıp hastaneye gitmiştim, saçma rüyalar görüp ağlayarak uyandım, mide bulantısından yemek yiyemedim bebek vitamin almıyor diye ağladım, hareket etmeye başlasın diye ağladım, hareket etti bu sefer de az hareket etti ya da hiç etmedi diye ağladım. Biraz ağrım oldu korktum, kan değerlerim düşüktü doktor kötü şeyler söyledi korktum, akıntı oluyor su gelir diye korkuyorum. 2 gün önce ilk nst çekildi kalp atışı yüksekti korktum, bebek aşağıda baskı yapıyor erken doğar mı diye korkuyorum. Ay daha binbir tane şey var🤭🤭 ha doğduktan sonra bitecek mi hayır daha da eklenecek. Büyük delilik valla