İlk gebeliğim de 32-37 hafta arası bu sebepten perinotoloji talipliydim. 39 hafta 4 günlükken bebeğin suyu kalmamış diye acil sezeryana alındım. Suyum gelmediği halde suyu bitmiş dendi. Yani bilmiyorum bir riski var mı ama bence ölçümlerde hata yapılıyor. Haftalarca beni korkuttular boşu boşuna. İçinizi ferah tutun yavrunuzu da kucağınıza sağ salim alın insallah.