Tazeanne0641 kesinlikle öyle yaa, bşde kıymet bilmiyorlar, alıp bi iki hafta saklayıp atacaklar yanii, çocuğum için bişey yapmak çok daha mantıklıı, zaten yeterince masrafı oluyor insanın o yüzden doğum günündede doğduğundada hiç hediyelik yaptırmadım bu bebiştede düşünmüyorum 😄 hatta gıcık kuzeni ilk doğumumda odadaki şekerlerin hepsini toplayıp götürmüştü uyuz olmuştum, nezaketen alırsın bikaç tanede üstüne üstük sözde çok samimiler eşimle, bebek görmeye 9.ayında geldi kızıma 😂 sebebide kendisi hamileydi 1ay vardı doğumuna kendine yatırım yapmaya gelmiş bellikii daha da bi gıcık olmuştum. Siz yakın aileniz için anı kalsın derseniz sadece onlara özel bişey yaptırıp özel verebilirsiniz ama