Kızlar yarın tam 37 haftalık oluyoruz. Bugun sürekli adet sancısı gibi sancım var giren çıkan bir sancı değil bildiğiniz adet olacakmış gibi , bebeğim çok toplanıyor ve mesaneye cok baskı uyguluyor . Her dk lavabodayım. 29 eylül sezaryen günü aldık ama sizce daha erken gelir mi bu belirtilerden sonra