Kızşar bebeğim 10 fün somra tam 5 aylık olucak
Kışlık almayı düşünüyorum kızıma fakat aşırı kararrsızım kızım normal bebeklere göre biraz minyon yani 4 aylıkken götürdüğüm zaman kilosu 5400 idi öuhtemelen şuan 5800 felan vardır beden açısından kafam çok karışık minyon bir bebek olduğu için 3-6 mı alsam 6-9 mu kızlar bol gelir diye çok kafam karışıyor ek gıdayada başlıcak aslında hızlı kilo alırmı ek gıda döneminde insanlar 6-9 al diyor ama boyuda kısa biraz 54 cm di 4 aylıkken şuan varsa yoksa 56 cm dir max sizce hangi bedenleri almalıyım kışlıkları kış 6 ay sürecek onu göz önüne getirirsek 6 ay içerisinde ekstra ek gıdada alcak kilosu ilerleyecek napsam bilemedim doğrusu yardımcı olurmusunuz.