Aynı dert bendede var 36 haftalık hamileyim 39 haftayla uyumlu ama aşağı baskıdan kasıklarımın ağrısından ne yürüyebiliyorm ne eğilebiliyorum ne kalkabiliyorum çok ağırlaştım ne olacak böyle bilmiyorum 7 ekimde sezaryen tarihimiz verildi bekliyorum bakalım sabırla zor dayanıyorum