Merhaba kızlar, normal doğum yaptıktan sonra içerden ve dışardan biraz dikişim var. Şu an doğumumun 23 günümdeyim dikişlerim düştü ama hala biraz ağrı var. Fakat rahimde enfeksiyon varmış ve doktor vajinal fitil verdi. Bu fitiller çok fazla yanma yapıyor normal mi acaba? Yaşayan var mı aranızda.