Hatice-6868 elbise tarzında hiç almadım kullanmadım gerek duymadım ilk doğumda, ameliyattan çıkınca zaten önlük oluyor üstüme düğmeli pijama takımı giymiştim sadece üst kısmını alt taraf zaten örtük ve uyuşuk olduğı için bişey anlamadım, herhangi bir karna basma falanda olmamıştı sadece sonda çıkardılar o sıradada zaten önlük vardı üstümde, sonda çıktıktan sonra alt pijamamı giymiştim, 2tane önden düğmeli pijama takımı aldım, lohusa seti olarak satılanlardan almadım gerekte duymadım