GULNURAN İyi gunler. Annişler kendinizi nasil hiss ediyorsunuz agri falan varmi? Sizde durumlar nasil?
Ggizemsnl İyi günler canım kasıklarıma hafif bir ağrı giriyor genelde oturup kalkarken. Şükür başka da sorunum yok. Bu da normal bir durummuş ☺️
Ggizemsnl GULNURAN Rica ederim canım. Doktor bana daha bu ne ki ilerleyen zamanlarda uykuların bölünecek deyip gülmüştü 😂😂