Benim ilk betam 186
İkinci 1611
Üçüncü yani bugün 2690 çıktı.
Bugün 5+1 ama ultrasonla ve vajinal muayene ile kese görünmedi 😢 dış gebelik olabilir dedi doktor ama değerlerim de artıyor bu değerler dış gebelikte olmaz ama kese de yok dedi.
Pazartesi tekrar gideceğim.
Umarım kese oluşur.