Kizlar ben 6+3 haftalık hamileyim doktor kan testinde TSH değerim 5.83 tü ondan dolayı dahiliye gönderdi dahiliye doktoru ilaç başlattı kan testi aldı ultroson tarihi verdi 1 ay sonra gel kontrol edelim dedi kan sonucuna baktığımda ilaç kullanmadığım halde TSH değerim 1.80 inmiş doktor bu değere baz alarak ilaç yazmamisti sizce ne yapmam gerekir pazartesi doktora gidicem bu iki günde bir sıkıntı olur mu ilacı kullamalimıyım yoksa kulanmamalimiyim?