Glsahe devlet hastnesi değil mi? Hayırlısıyla doğum yaparsınız inşalah..
İnşlah bende sezeryan istiyorum zaten ilk doğumumda çok korktm 7cm açılmasna rağmen yapamadım korktugum için bebegn kalp atışı yavasladı die sezeryan yaptılar 2. De bir bucuk sene sonra doğduğu için normal olmyormus bunla arasında 4 yıl olck ondan korkuyorum