Eminekrem42 37+1 iz bugün ve doktorum makat gelişli olduğunu dönme ihtimalinin çok düşük olduğunu ve 39. Haftada sezeryan olmam gerektiğini söyledi.başına gelen var mı?? Döner mi tekrar doğum pozisyonuna
alya25 @Eminekrem42 Benimde 34. Haftadan beri makat geliş bugün 39 olduk salı yada çarşamba sezeryana alacak bu haftalardan sonra dönmesi çok zormuş
Eminekrem42 Klc123 bana 39 da alırım dedi doktorum.kaçıncı haftadan sonra dönmedi.benim geçen hafta baş gelişliydi bu hafta makat gelişli dedi 37. Hafta
Klc123 Eminekrem42 benim hep makat gelişti. Hiç pozisyon değiştirmedi ama sizinki bi kere değiltirdiyse belki bi ihtimal daha vardır
Eminekrem42 Duygulumm biraz doktorum çevirdi eliyle ama eski konumuna geri döndü.bir hareket gösterdi evde yap diye onu yaptım.internette var zaten o hareket.bide ışık ve sese duyarlı oluyorlarmış karnımın alt kısmına ışık ve ses tuttum