31 haftalık gebeyi. Kızlar bebeğimde zaten gelişim geriliği vardı kordondan ötürü bugünki kontrolümde ise bebeğe giden kan akışı zayıf dedi bu gece hastanede kalıyorum böyle ilerlerse almak zorunda kalırız dedi. Var mı böyle bir durum yaşayan daha cok küçük