Bebeğim 2 gündür neredeyse hiç uyumuyor yüz üstüm göğsüme alıyorum dalıyor beşiğe yavaşça alsam bile uyanıyor beşikte uyutuyorum ağlayarak uyanıyor bugün sadece 3 saat uyudu sütüm stresten azaldı neredeyse yok diyecek kadar . Sürekli altını değiştiriyorum mama veriyorum gazını alıyorum ama fayda etmiyor . BANA FİKİR VERİN LÜTFEN .