Seda42 bel agrılarmiz bebelerimiz büyüdügü icin cok normal. Doguma kadar bel agrisni cekicez 😭 benmde midem cok yaniyo gaviscon iciyorm icim dısım gaviscon oldu vallahi 😀 yalanci kasılmalarimz bu haftalarda normalmis ama bebegin toplanmasini blmiyorm canm. Bennmki masalah cok harektli o yuzden bi yerde toplanmiyo ben stresliyken hissediyo sanirim sadece o zaman biyerde toplanip kaliyo