Merhaba 5 haftalik hamileyim gogus hassasiyetim neredeyse hic yok acima buyume hissetmiyorum. Sat 12 agustos. adetime 2-3 gun kala evde test yaptim sonuc pozitifti. 4+5 te bir kac damla cok acik pembe akintim geldi ve kesildi suan ara ara beyaz yogun kivamli yapiskan akintim oluyor. Bi onceki gebeligim 8 haftalik kalbi durmustu kurtaj olmak zorunda kaldim bu yuzden cok endiseliyim. Suan her hangi bi agrim sizim yok ama bos gebelik yada dis gebelikten korkuyorum. Gebelik belirtilerim olmadigi icin bu beni endiselendiriyor. Tecrubelerinizi paylasirsaniz cok sevinirim..