vascenceloss 11i yumurtlama gibi görünüyor bugün 20si 6 ile 12m günlerde yerleşme oluyormuş yerleşme olabilir belki inşallah öyledir bu aydan çok umitliydim aslında şöyle soyliyim 19 agustus sat 19 Eylül’de bat dersek benim yunurtlamam 11 Eylül’de oldu gnai biraz geç oldu onun için bat ileri kayar yani 24 25i gibi olur dediler ama bugün leke geldi yani ileri kaynamış mi ya da adet lekelenmesi mi bu ya da yerleşme mi bilemiyorum ki nedir ne değildir anlayamadım yani