Seyda-06 Merhaba henımlar neler yaşıyorsunuz bu haftada ağır hissediyormusunuz. Benim çok karın gerilmesi oluyor ayakta çok bi iş yapınca sırt ağrısı yaşıyorum ve belimde sancı oluyor hep sağıma soluma dönemez oluyorum veya ayağa kalkınca kalça acısından yürüyemez olduğum oluyor sizlerde durumlar nasıl gidiyor
gozde91 Seyda-06 27.haftadayım bende aynı şeyleri yaşıyorum hatta alt tarafımda baskıda hissediyorum bazen
Aysgllarkn Seyda-06 benim de ağrılarım var ve bebek hareketlerini bazen çok aşağıda kasığımda hissediyorum, bebek sanki daha çok yukarılara çıkmamış gibi 🥹
Bebivekedi Seyda-06 sırt ağrım çok fazlaydı doktorum magnezyum yazdı biraz iyi geldi ara ara yalancı kasılmalar başladı çok ayakta duramıyorum
Nihan87 Aynı durumdayım 29+6 dönemediğim için tek tarafa dönüp uyuyorum çürüdü solum 😂 ayakta duramıyorum çok fazla, fıtı fıtı gezenlere bayılıyorum valla benim kemiklerim ağrıyo. Bu hafta kalçama da ağrı girmeye başladı :/
Seyda-06 Nihan87 38 hafta da komşumun kızı hamile olduğumu hiç anlamıyorum diyor ne ağrı ne bulantı hiç birşeyi yok vallahi ben çürük yumurta gibiyim
Seyda-06 gozde91 bende öyle hissediyorum kafası aşağı duruyormuş baş geliş dedi ondan olabilir belki sizinde
Seyda-06 Aysgllarkn ben kafasını hissediyorum aşağıda mesanemde tam ayakları yukarda ve miğde yanması yapıyor bende bayağı bi 😔
Elife2691 @“Seyda-06”#p3800253528+5 ay valla bende aynıyım yürürken ağrı oluyor yatakta dönerken ağrı oluyor
Seyda-06 Elife2691 benim normaldede kaslarım kemiklerim çok zayıf ondan belki ne süt içiyorum ne yoğurt vallahi canım istemiyor hiç
Seyda-06 Bebivekedi yalancı kasılmalarını nasıl anlıyorsun ya ben ayırt edemiyorum. Magnezyum bende isteyeceğim yoksa olmayacak gibi sanırım sırt ağrısı bel ağrısı karnımda da acılar var ama dirseği falan sanırım yada ayağı dizi mi nedir çok fazla canımı acıtıyor
Nihan87 Seyda-06 ilk hamileliğimde 39. Haftaya kadar ben de çok rahattım, bunda da öyle olur sandım ama olmadı
Seyda-06 Aysgllarkn olabilir doktor söylemedi mi benim baktığında başgeliş pozisyonda demişti en son birde benim 2.gebeliğim kafasının olduğunu anlayorum merdiven çıkarken özellikle çok belli ediyor
Seyda-06 Miranne hareketlilik benimde geçen haftaya göre bi azaldı geçen haftalara kıyasla 2 3 gündür daha satkin gün içinde ama toplanma mı deyim dirseği mi deyim nereyse o noktada batırıyor oraya bütün canım çıkıyor sanki
Seyda-06 gozde91 erken veya geç diye bişey yok bebeğin pozisyonu o şekil kiminin doğum anında döner bu haftalarda baş aşağı pozisyon olmazı daha iyi oluyormuş yeri daraldıkça son aylarda dönme olasılığı düşüyor diyorlar
Seyda-06 Bebivekedi benim de gerim gerim geriliyor sanki patleyacak gibi hissediyorum acaba mağnezyum iyi gelirmi ki
B-use45 Bende aynıyım 28 haftalığım birde üstüne grip eklendi vücudumun ağrısından bugün acile gittim ölüyorum sandım. Kalça bacak bel ağrısı karın kaslarımda gerilme var 😢 çok güzel çok acılı bir zamandayız