Kızlar ben normalde özele Gdyorum. Ama dayanamadım devlete gittim bugün.
Devlette her zaman gittiğim bir doktor vardı o olmayınca başka doktora göründüm ilk defa gittim. İlk baktı kız bu dedi.
En son çıkarken tekrar sordum %80 kız dedi. İnansam mı bilemedim 😄😄 cihaz çok kötü ben bebeği göremedim bile yani düşün. Sadece başını gördüm 😄