betiiy Seni çok iyi anlıyorum canım benim eşimde bazen çok yorgun olup uyuyakalıyordu olması gereken günlerde :) nasip kısmet sen bugün değerlendir eşimde hız vs sorun yoksa yarında değerlendir inşallah gönlüne göre olur rabbim isteyen tüm kardeşlerime nasip etsin sanada kuzum🥰