Ahsen21 bende 26 haftalık hamileyim grip oldum doktora gittim parol harici hiçbir şey kullanma dedi. Bitki çayı içmedim hiç. Bol bol mandalina portakal yedim, sıcak suya limon sıkıp bal koydum içtim bunlar bana çok iyi geldi çok şükür 4 güne iyileştim