Hevinnn özelde ki ilgiyi beklemeyin hastane cok kirliydi. Ebeler ve doktorlar ilgiliydiler.tek kisilik oddda dogum sancisi cekip ayni odada dogum yapmak guzeldi.ama dedigim gibi hastane cok kirli yemekleri kötüydü . Yine olsa yine devlette yaparim ozel takipliydim ama normal doğum icin 50bin istediler gereksiz fazla