Melihakrds lala hanımdan paket almıştık doğum yapalı 1,5 sene oluyor sezaryen oldum makat gelişti her şey iyiydi ama hastane berbattı sezaryen olduğun gün 24.04.24 dü herkes o günü seçmiş planlı olsun falan diye benim suyum geldi mecbur sezaryen oldum ama tıklım tıklımdı odalar hemşireler yetişemiyor ağrıdan kıvranıyorum kimse bakmıyor tuvaletlerde su yok ve minicik biri yardım etsin tuvalete gideyim diyorum ama iki kişi sığmıyoruz berbattı ya hayatımdaki en kötü hastaneydi gerçekten bir daha asla o hastanenin önünden geçmem geçen gün doğum faturamı istedim sgkdan paramı almak için bir azarladılar beni telefonda görmeniz lazım terbiyesizler dava açtım onlara 2 kardeşim avukat babam savcı süründürcem