Khanum herkese selam 🙋🏻♀️💕 arkadashlar ben 8ci haftasindayim hamileliyin , bugun 8 hafta 3 gun ama mide bulantisi falan yok gibi bugun ( bugune kadar her gun kusma , mide bulantisi hep oldu ) yani hiss etmiyorum bugun ama . hich boyle durum oldumu sizde de ? yha Allah korusun bishey ola bilirmi bebeghe? ne gibi belirtiler oluyor egher bebeghe bishey olursa(
Ggizemsnl Kuzum dert etme 14.+1 deyim hiç bir sorun yaşamadım gayette sağlıklı paşam maşallah. Bunlar normal durumlar herhangi bir kan gelme durumu yoksa sıkıntı yoktur hamileliğin keyfini çıkar 😘
Esm_Nzm Bende de bulantı kusma bişey yok hatta idrara sık bile çıkmıyorum bol su içtiğim halde bende korkuyorum
melegiminannesi 9+3teyim benimde ara ara gidiyor ama sonra tekrar geliyor merak etme normal bi durum 😀
melegiminannesi Artan sancın ve pemke kırmızı kanaman olmadı sürece bebeğin icerde iyi durumdadıe sadece vücudun hamileliğe alıştığı için arada belirtiler hafifliyor canım 😀
Esm_Nzm 😊 inşallah öyledir canım birde bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik verdi ama düzenli kullanmadım