Nisanmomy Ceyx bende dün test yaptım düşük çıktı doktorum ilaç yazdı. Yarın sabah kullanmaya başlayacağım.
Sibel_72 Gebelikte normalde yükseliyor diye biliyorum gebelikten sonra geçiyor ilaçlarda dengede tutuyor doktorlar
umaybeng benimde normalin çok altındaydı dahiliyeye yönlendirdi doktorum. orada ultrason istediler tiroid bezimde 3 cm nodül çıktı. ama hamileyim diye biyopsi yaptırmadım az da olsa riski varmış. 3 haftada bir kan tahlili veriyorum tsh bakmak için
Nisanmomy haticenisa canım burada ilaç önerisi yapmam uygun olmaz. En iyisi işini bilen iyi bir doktor kontrolünde ilerlemen.