rainbowdash Bana da ilk bakan doktor uyuturum dedi. Hamile olduğum için ve haftam küçük olduğu için hiç istemedim. Ve aynen sizin gibi daha önce hiç işlem yaptırmamıştım. Doktora da güvenemedim açıkçası. Sonra iki doktora daha gittim. Onlar 2 dk da alırım seninle konuşurken anlamazsın bile, uyutmaya gerek yok demişlerdi. Ama polibin büyüklüğü ve şekli etkiler demişti işlemi yapan doktor. Ama seninki için gerek yok demişti. Doktorunuza güveniyorsanız hiç korkmayın. Polip alma işlemi çok kısa olduğu için de çok kısa uyutuyorlar.