ay kızlar bende 21+2’yim 🥹🐣 detaylı ultrasonda biraz suyum azdı o yüzden sürekli soluma yatıyorum ve havuç suyu içmeye özen gösteriyorum detaylı ultrasonda her şey normaldi gelişimi falan fetal dna da temiz çıktı ama annelik içgüdüsü mü bilmiyorum bazen beni bi korku sarıyor dillendirmek istemiyorum ama siz anlayın sizde de oluyor mu 🫠 rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️🙏🏻