perapellla Kizlar iki gündür şiddetli karın ağrım ve ishalin var.Bugun dahiliye doktoruna gittim ,hamilesin bir şey yazamam parol ic dedi.Onun da etkisi malum.Ne yapabilirim evde geçirmek için nolur tavsiye verin mahvetti beni bu ağrı 😞😞