Kızlar merhaba ,36 haftalık doğdu bebeğim ,1 hafta kuvezde kaldı rutin tim kontrollere götürdüm gayet iyi şükür sadece nöroloji ye goturmedim randevu bulamadığım için henüz,sorum şu çocuk nöroloji erken doğan bebeklerde neye bakıyor yani muayenede nelere bakıyor eeg falan istiyor mu