efsu123 Arkadaşlar 2 li testim risksiz çıktı 3 lü testim 1/550 çıktı sizce sıkıntılı bir oran mı orta risk deniliyor ne kadar doğru
hamcokelek33 efsu123 hayatımda ikili ve üçlü testler kadar saçma sapan uygulamalar görmedim. İkili teste kalsaydı oğlum 1/750 ihtimalle down sendromluydu. Ama eğer kafanız çok karıştıysa doktorunuza danışın ve fetal dna testi yaptırın içiniz rahatlasın
efsu123 Tcher123 sizin değerleriniz kaç aralığında çıktı acaba Doktorlar çok farklı biri 2 li normal ise 3lü ye gerek yok diyor diğeri hepsini yapalım diyor anlamıyorum bunun bir sistemi yok mu?