Bebissever Doktor saglık sorunu yok ama kgsi az diyor. Maks olacagı kg 2700 diyor:( oda olmaz bile belki. Başına gelen var mı :(
Karanfill Bebissever belli olmaz belki de usg de görünenden daha fazladır kilosu. Benim bebeğim 37 de 1700 gr di. 40. Haftada 2800 doğdu. Bebeğe kilo aldıran besinleri tüketirseniz iyi kilo alır
Asortikhanim Bebissever hiiiç stres yapma büyük kızımda öyleydi 2800 doğurdum çok zayıftı yenidoğan kıyafeti bile küçük geliyordu 😅 şimdi 4 yaşında yaşıtlarının bile üzerinde boyu kilosu var Sağlık sorunu yoksa hiç takmayın sadece şuna hazırlıklı olun iki bacağı pijamasının bir kısmındaydı hep 😂
mlkunal Bebissever canm benim oğlum 2.800 doğdu 2.600 e düştü. Sonrasında bi kg aldı görümcemin kızı 5 kg doğmuştu ona falan hep yetişti. Öylesi daha güzel gelişiyor. Sağlığı yerinde olsun takılma canını sıkma derim bende yaşadım🥰
susaMom_ Bebissever ultrason cihazlarının hepsinde yanılma var isterse en iyisi olsun 2800 denilen kızım 2268 kgda doğdu bazılarında bu söylenenden daha fazlada olabiliyor haberin olsun içini rahat tut inşallah sağlıkla gelir yavrunn
caycan Bebissever aşkım makinanın iyi olması değil ki 4 boyutlu ultrasona gidiyrim bende iki gin önce gittim kilogram+369 g yazıyordu yani cihazın yanılma payı illaki olur ki kilo asla önemli değil sağlıklı olsun zaten iki iç güne ödem atıyorlar bidaha almaya başlıyorlar sütun bol obl olur yarar inşallah dert etme 🤲🤲
Karanfill Bebissever alır alır protein ağırlıklı beslenin. Her gün iki tane haşlanmış yumurta, muz, süt, ceviz, kuruyemiş tahin pekmez, bal tuketin
Asortikhanim Bebissever hiç alakası yokmuş o olayın büyük kızım 2800 doğdu zordu ikinci kızım 3250 doğdu çok kolaydı
[silindi] Bebissever ilk yeğenim 2600 doğdu. Gayet sağlıklı bir çocuk şu an. Kiloyu kafanıza takmayın, çiğ kuruyemiş kefir kaşar peyniri tüketin
Alina1111 [silindi] aaa kefir bebeğe kilo aldırdığını bilmiyordum ama kızımda hamileliğimde litre litre kefir içerdim 4 kilo doğdu. Ben 3200, eşim 2400 doğmuşuz halbuki.
gizemgul_1 Bebissever siz ve eşiniz de zayıfsanız sorun yok aslında. Benimki de o civarda ve fazla olsa normal doğum yapamazdın demişti doktorum
pcosluannik Bebissever bana doguma girerken 3500 dediler 2800 dogdu kuzenime 3 buçuk geçmez dediler 4100 gram dogurdu