sinemsare1 Kizlar dün test yaptım silik çıktı sabah tekrar yaptım koyu ckti adetinde 3 gün gecikti sabah testte koyulaşma görünce kan verdm doktor hem rutin kan aldı hem de beta HCG şuan 30 tane rutin kan ckmis ama Beta HCG yok sizce neden
aslhnkrts9 sinemsare1 biraz geç düşüyor benim beta sonucum da sabaha karşı 5 de E nabzıma düşmüştü gece heyecandan uyuyamamıştım 😂