Selamlar ağustos sonu korunmasız ilişkimiz oldu eşimle şu anda regl olmam gerekiyordu yani dün ama hala olmadım 3 gün önce de acaba da kalıp test yapıyım dedim ama negatif geldi emin de olamadım cesaret edemiyorum tekrar test yapmaya napsam sizce kızlar
- >