Seymavahit60 Kızlar bugun tam 19 haftalık olduk muayenede %90 kız ddi hani erkek olsa cinsel organ baya önce gelişiyo kızsa kızdır yani bu haftadan sonra cinsiyette yanılma yaşayan oldu mu?
Minik_Hanim Seymavahit60 12. Haftadan beri kız 16'yi bitirdik hala kız.. pipi çıkmış olsa coktan cikardi şimdiye kadar..
Symgmnr Seymavahit60 bacaklarını açtı mı acaba yoksa açmadı hala kesin bir şey demiyor mu doktorunuz 😊
Nuraydiyebiri Seymavahit60 canım benim kesin kız dediğinde 25. Haftamdaydım. Önce %50 dedi sonra %70 dedi sonra %90 dedi. 25. Haftada artık ben sormadım doktor kendisi kızımızın keyfi yerinde dedi. Kesin miii kız mııı tamam mı diye netleştirdim 😂
Seymavahit60 Symgmnr hayır canım kesin demedi 3 hafta sonra detaylıda netleşecek dedi bacak arası da açıktı sanki baktı baktı %90 diyorm ddi ama bklm
Symgmnr Seymavahit60 bana da bacaklarını açmıyor ama orda boşluk var san kız gibi dendi merak ettim sizde de aynı mı diye 😊
Tubamsl Ben değişeceğini sanmıyorum artık ultrasonlar çok gelişmiş bize 14. haftada erkek dediler ki ben bile gördüm 🙈 Kardeşimin bebeği kızdı o 12. haftada öğrenmişti.
Seymavahit60 Tubamsl ama benim ilk gebeliğmde de gec öğrenmstim 20 haftada erkek olmasına rağmen onun icin tereddüttde kalmdm deil
Seymavahit60 Nuraydiyebiri yüzde yüzde geldn o haftalara yani olsun canım öncelik sağlık ilk zaten kızımda yok oğlmda allahım neyi nasip etmisse odur😊
Yasemincifci Seymavahit60 kesin bir şey değil o zamn değişebilir canımmalışverişe galan başlama kesinleşsin bi tescillesin ondan sonra