Anneyim111 ben 1,5 sene önce gitmiştim iki saat sürüyordu hafta iki gün olarak başlamıştık bir gün normal teorik bilgiler , diğer gün pilates vardı . Bi ara eşli eğitime çağırdılar psikolog gelmişti . Genelde ebe yada kadın doğumcu , diyetisyen vs oluyo eğitimde gebelikte beslenme hakkında işte doğum ve sonrası emzirme eğitimi gibi şeyler anlatıyorlar ben çok memnun kalmıştım