basarratagun Kızlar idrar testi verirken protein kaçağı olup olmadığını hangi parametreden bakıyorlar
3boysmom basarratagun benden de doktorum yeni istedi. spot idrarda protein testi olarak istemiş yarın yaptırıcam bende
ozoz66 Benim normal idrar bölümünde protein negatif, spot idrarda 25.5 ml çıkmış ama sınır 15mis acaba enfeksiyonum olduğu için mi öyle yüksek çıkmış değerim
yasarceyda12 ozoz66 olabilir canım daha önce tansiyonum vardı sıklıkla spot idrar alıyolardı protein kaçağı vardı fakat doktor bana hamilelikte bu değerler daha esnek oluyor gebe birinin testinde protein kaçağının miktarı önemki demişti yanlış yönlendirmim sınır ne bilmiyorum ama enfeksiyonda etkiliyor
yasarceyda12 ozoz66 ve normal idrar testini bile etkiliyor enfeksiyon ben geçenlerde akıntımın renginden dolayı idrar testi verdim protein trace yazıyodu tabi tansiyon sorunum olduğu için kafaya taktım felan doktoruma ulaştım oda enfeksiyondan demişti enfeksiyonum geçti oda geçti