busesa Merhabalar. 16 haftalık hamileyim. 1 haftadır o kadar kötüydüm ki grip öksürük hepsi bir arada. Hem iş hem hastalık hem hamilelik birlikte götüremedim. Doktorum enfexia diye bir antibiyotik ilaç verdi. Kullanan var mı? Çok tereddütte kaldım.