kızlar normalde 22 ağustos da adet olmam lazımdı normalde ovülasyon test yapmadım bu ay dün tesadüf eseri bence pink gördüm hamileyim sandım ama sabah erken gebelik yaptım o ilk beş dakika da hiç Birşey yoktu sonra ikinci çizgi belirmiş ama ben onu kuruma çizgisi olarak düşünüyorum geç yumurtladım galiba bu ay ben 😄🤣