Sngrr00
Merhaba kızlar , 18. Hafta kontrolümde doktor plesenta da bir boşluk olduğunu söyledi , zaten düşük riskim olduğu için progestan kullanıyordum , progestana devam edelim kapanması lazım dedi. 23. Haftada tekrar kontrole gittik, boşluğun kapanmadığını gördük. Beni fakülte de bir doktora ayrıntılı ultrason için gönderdi . Hoş o kadar saçma bir sistem olduğu için bir haftadır git gel yapıyoruz ama hala doktora ulaşamadım .. neyse sormak istediğim o an heyecan ve stresle doktora bunun neye sebebiyet verebileceğini sormak aklıma gelmedi. Daha sonra annemin bir hemşire arkadaşı ile görüştüm bunun düşük ve erken doğum riski olduğunu söyledi . Bir türlü doktora gidip ultrason çektiremediğim için de daha da endişelendim durumdan . Pazartesi tekrar gideceğim. Şu an 24+4 deyim.
Kızlar başından böyle bişey geçen yada daha önce duyan var mı ?