ben 10 eylülde iğne oldum saat 16.00 da 11 eylük gecesi 4 te , 11 eylül 16.00 da 12 eylül 03.40 da 12 eylül 11 de12 eylül aksam 10 ve 13 eylül 03.40 da denemeleri yaptım doktorumda prof , onayladı yani kimi bi gün arayla vs diyor ama sperm kalitesi azalsa bile aralarında sağlıklı spermler cıkar her zaman bırak biriksin spermler bu sekilde değerlendirebilirsin mesala şuan iğnenin 9 uncu günündeyim dünden beri aşırı şişim ve kasık agrım var bakalım hayırlısı..