mrvmitawa Reglime 3 günden fazla var. Sabah test yaptım silik çıktı. Kan vermeye gittim hemen 109 çıktı. Ve ilk ilişkiden sonra tam 14. Gün. Sizce sonuç bu veriler için nasıl? Çok mu yoksa yeterli mi?
Edolf mrvmitawa aslında betanın kaç olması önemli değil önemli olan sağlıklı gebelik diyebilmek için beta değerinin 2 günde 2 katı artması gerekir. Umarım artışı güzel olur