Selam kızlar daha önce de konuşmuştuk 40 haftalık olanlar ne durumdasınız diye ben bugün 40+6 yım sabah nişanım geldi sancılarım var ama düzensiz. Sizler ne durumdasınız (40 hafta üstü olanlar) ? Bir de bebeğin kakasını yeme riski varmış bunu söylediler bana hatta bekletme sezeryanla aldır dediler ama normal doğum istiyorum doktorum da herhangi bir risk görmüyor bebeğin iyi olduğunu söylüyor ama işte çevreden böyle şeyler duyunca insan ister istemez acaba riske mi atıyorum diyor