Evimizde bebek mevlütü okuttuk. 25 kişi falandık. Erkekleri ayrı bir odaya kadınları ayrı bir odaya oturttuk. Mevlütü mikrofonla kadın hoca okudu. Kayınpederim olmaz demişti bize mevlütten önce ama biz ev mevlüdünüde öyle okuttuk aynı hoca ile hoca hiç uyarıda vs bulunmadı bizde ayrı odalarda okutulabiliyor. Sizin oralarda böyle oluyor mu yoksa biz yanlış mı yapıyoruz aklıma takıldı sizin o tarafları merak ettim nasıl