nilsumm Kızlarr bugün doktor kontrolüm vardı doktor 8 Ekim’e gün verdi sezeryan için o zaman 38 haftalık oluyorum 🥹kimler benimle aynı 8 Ekim olan varmı?
Biminikannesi nilsumm bizde 2 Ekim olarak konuşmuştuk ama beni haftaya perşembe alabilirim dedi bebek kanala girmiş ondan kuzum tarigi çok dillendirme kimseye deme erken bile olur
Mavispembis1_ nilsumm bizimde 6 Ekim 🧸 ama bugün sabahtan beri karnım kasılıyor kaşık ve bel ağrım var adet ağrısı gibi birşey olmaz inşallah, 3. Sezeryanım olacak
Melek2806 nilsumm ben 35+3üm Salı günü gideceğim doktora gün verecek diye konuşmuştuk bakalım aynı tarih denk gelir belki 🥹
nilsumm Biminikannesi Hayırlısı olsun canım sağlıcakla kucağına al 🙏🏻 yok canım sadece burda söyledim başka kimse bilmiyor 🫠
beyzaakartal nilsumm bizde 10 ekime güne alıcaz doktorla öyle konuştuk 38+5 olacak o zaman sağlıkla gelsin🥰