Ela009 e2 değerin cok iyi bence Fsh de aşırı yüksek değil biraz daha düşerse yumurta da kaliteli hale gelirse gebelik oluşur lütfen bi diyetisyenden destek al kalitesini artır gelişsin büyüsün yumurtaların
Benim tüp bebekte 2 kere tedavim iptal oldu büyütmediği için. Fsh bi ara 147 yi gördü bu ay doğal adet olunca test yaptırdım Fsh 45 geldi yine çok yüksek ama diğerine göre tabi iyi inşallah daha da düşer benimde. E2 değerim düşük 12 çıktı
Lh de 9. Benimde e2 yi yükseltmem lazım ve Fsh düşürürsem o da yükselir ya da e2 yükselirse Fsh de düşer zaten ama artık ne yaparsam yapayım olmuyor çok çabaladım hala da bir umut çabalıyorum
Sen doğal mı adet oluyorsun cnm yoksa ilaçla mı ?