Seval00seval Karanfill ya daha erken 34 haftalık Rabbim zamanın da gelmeyi nasip etsin bugün de kalanını yıkıyorum kurusun bir an önce hazırlayım da kalsın bi köşede 🥹😂
Seval00seval Mukadder_44 evet geçti canım tahmin ettiğim gibi bebeğim tersti dönmüş ağrı bundan dolayı olmuş var ama o gün ki kadar değil doğum kanalına girdiği için öyle olmuş
Mukadder_44 Seval00seval bende 38+5 deyim bebeğim bir kaç hafta önce dönmüştü şuan da aşırı derece de benim de vajinam da ağrı var yürürken dönerken birde karnımın sol tarafı çok fena ağrıyor
Seval00seval Mukadder_44 bende kilo var ben pek bir şey hissetmiyorum ama vajina kısmındaki ağrıları çok net hissediyorum az bişey hareket edeyim ya da aynı pozisyon da yatayım bitiyor bende her şey
Mrvsvn Ben de 34 deyim. Çok fena ağrıyor . Özellikle biraz fazla ayakta kaldıysam daha çok ağrıyor. Çocuk başını aşağıya yaslamış o yüzden dedi doktor. Rahim ağzı uzunluğuna baktı. Daha doğmaz korkma dedi
Seval00seval Mrvsvn sağlıkla gelsin miniklerimiz zor oluyor yaşayan anlar gerçekten sakat gibi yürüyordum çok zor
Symylldz Seval00seval 16. Haftadan beri bu şekildeyim inanın bittim artık ilk gebeliğimde son haftalar olmuştu bu gebelikte çok erken başladı doğuma iki ay var napıcam bilmiyorum hangi doktora sorduysam normal dedi geçiştirdi. Anlayamıyorum
Seval00seval Symylldz yaaa canım ben gebeliğin başından beri bu Ağrı’yı çekiyordum en ufak yürümede bitiyordum sakat gibi yürüyordum ama döndüğü gün çok kötüydüm değnekle zor yürüdüm o gün evde ufak ufak yürümek iyi gelmişti ertesi gün biraz daha iyiydim şimdi daha iyiyim bakalım bu hafta neler yaşayacağım
Nurussemss Seval00seval benim de bugun öyle , 15. Haftadan beri vardı ama bugun şiddetli , 31+5 şuan , yürüyemiyorum , sabit kalınca , uyanınca şuan yok ama dediğiniz gibi dönünce , kalkmaya çalışınca ve yürüyünce sakat gibiyim :(
Aslbzdgn Seval00seval bende de vardı kontörle gittiğimde söyledim baktı mantar olmuş fitil verdi geçti