Sevinc72 Ya ben dün aşı olduğumda acımamıştı ama bugün az bi kas ağrısı hissediyorum dayanılmayacak bir ağrı değil ama merak etmeyin
Cbellle Ben de dün oldum kızlar agrıma yanma hıc bısey olmadı sadece dus alma dedı oladar he bı de o kolunun ustune yatma dedı korkulacak bısey yok ben b12 ıgneleri yıyorum onlar daha cok acıtıyor
Pellini kızlar tokmu gittiniz. sağlık ocağında bu dönemlerde kan tahlilide yapılıyormuş onun için açmı gitmemiz gerekli ?
Nursafak Pellini aç gitseniz daha iyi tahlil yapmak istiyorlar.. Ben 3 gün önce vuruldum.. yeni tahlil yapıldığı için istemedi.
Drybsn Dilarataskent korkacak birler yok bende ilkin temkinli idim sonrasında o kafadarda büyütülecek bir durum değil ağrısı pek de fazla değil
Ezgi1989 Dilarataskent ben olmadm doktor gerek yok dedi dogum sırasında ben yanında olacagım dedi korkuyosan olma mikrop kapacagn bi durum yok dedi bebeğe gereksiz yükleme yapma dedi