gulcegokce Merhaba kızlar bugün tam 17 haftalığız hareket hissetmiyorum ama bazen karnımda yumruk gibi bişe oluyor 2-3 saniye sonra geçiyor yani elimle hissettiğimde bile sertliği anlayabiliyorum. Sizde de oluyor mu normal bi durum mu acaba